De sfeer vastleggen bij weinig licht

Je hebt niet altijd een digitale spiegelreflexcamera en een statief nodig om de sfeer van een scène bij weinig licht vast te leggen. Hoewel deze combinatie goede resultaten oplevert, kan dit je bewegingsvrijheid beperken. En dat is niet optimaal wanneer je onderwerpen zoals wildlife fotografeert.

Als je gebruikmaakt van een compactcamera heb je meer vrijheid om je te verplaatsen tussen het fotograferen en de zichtpunten door.

En als je een van de vele compactcamera’s van Canon met HS System hebt, behaal je nog steeds geweldige resultaten bij weinig licht. De zeer gevoelige sensor van het HS System en de krachtige DIGIC-processor werken allebei om de echte sfeer en kleur van het moment vast te leggen zoals jij die ziet. Dit betekent dat je scènes bij schemering of 's nachts kunt fotograferen en gebalanceerde foto's krijgt.

Bij het gebruik van een compactcamera zoals de PowerShot G7 X, met zijn grotere sensor en lens met groot diafragma, kun je foto's maken waar zelfs een gebruiker van een digitale spiegelreflexcamera trots op zou zijn.

Fotograferen bij weinig licht