no consumer
Winter promo

Winterpromoties

TOT €250 Canon-Tegoed of €180 Cashback bij de deelnemende retailers*

Profiteer van deze fantastische cashbacks. De volledige lijst van de producten die in aanmerking komen en de deelnemende winkeliers en de voorwaarden vindt u hier.
Deze promotie geldt van 14 november 2016 tot 31 januari 2017.

Want de ene goed daad leidt tot de andere

Elke dag worden er overal in de wereld miljoenen selfies genomen. Maar de eindejaarsperiode is de periode van goede wil. Tijd dus om onze camera’s niet op onszelf, maar op anderen te richten. We zijn er trots op dat we het Rode Kruis kunnen steunen, zodat het in crisismomenten hulp kan bieden. Daarom hebben we in deze kerstperiode een donatie van 1 miljoen euro overgemaakt.

Wanneer u uw cashback aanvraagt, kunt u ervoor kiezen om hem geheel of gedeeltelijk aan het Rode Kruis te schenken of zelf Rode Kruis-vrijwilliger te worden.

Meer informatie over #selfieless

DEELNEMENDE PRODUCTEN

Voor deze geweldige producten kunt u een cashback of terugbetaling aanvragen.

Compact Camera's

EOS camera's

LENZEN & ACCESSORIES

LEGRIA Video

PIXMA Printers

Isensys printer

Waar te koop ?

Een winkel zoeken

U kunt cashback of terugbetaling aanvragen voor bepaalde producten die u bij de deelnemende winkeliers hebt aangekocht.

Koop nu

Veelgestelde vragen

Hoe schenk ik een deel van mijn cashback aan het Rode Kruis?

Wanneer u uw cashback online aanvraagt, kunt u ervoor kiezen om hem geheel of gedeeltelijk aan het Rode Kruis te schenken. Als u “ja” aanvinkt, kunt u zelf bepalen hoeveel u aan het Rode Kruis wilt doneren, van minimum 2% tot maximum 100%.

Welke Canon producten doen er mee aan deze actie?

Een overzicht van alle producten die meedoen in de actie vindt u op www.canon.be/winter-promo

Hoe werkt deze actie ?

Koop een geselecteerd Canon product. Kies daarna het voordeel dat het beste bij u past en registreer uw aankoop via www.canon.be/winterpromo

Waar kan ik me registreren?

Onder het kopje Registratie kan u registreren.

Wanneer loopt deze actie?

Deze actie loopt van 14.11.16 tot en met 31.01.17. In deze periode kan u actieproduct kopen. Tot 15.02.16 hebt u de mogelijkheid om uw cashback te registreren. Het Canon tegoed blijft geldig tot 31.03.16.
Gelieve dus uw registratie te vervullen voor 15.02.17 ten laatste.

Kan ik meerdere cashbacks op verschillende producten claimen?

Ja, u kan meerdere claims indienen voor verschillende producten. Per product is slechts 1 registratie per persoon mogelijk.

Ik heb gekozen voor het Canon tegoed. Hoe kan ik hier van gebruik maken ?

Als u via de registratie heeft gekozen voor het Canon tegoed dan krijgt u via mail de login-gegevens tot een persoonlijke on-line pagina. U kan hier steeds de status volgen van uw tegoed. De tweede of vervolgaankoop moet minstens hetzelfde bedrag zijn dan het Tegoed. Zo kan het Tegoed in 1 keer worden terugbetaald.

Waar kan ik terecht om mijn Canon tegoed op te kopen ?

Het Canon tegoed is enkel geldig in het winkelpunt waar u uw eerste product heeft aangekocht.

Tot wanneer kan ik mijn Canon tegoed op gebruiken ?

Het Canon tegoed blijft geldig tem. 31 maart 2016. Registratie tot 30 april 2016.

Als ik mijn Canon tegoed niet heb opgebruikt voor het einde van de gestelde termijn, kan ik dan toch nog mijn openstaand saldo terugvragen ?

Nee, uw tegoed blijft beschikbaar tem 30 april 2017. Is er na die datum nog een tegoed beschikbaar dan kan u dat niet meer claimen. Om dit te vermijden zal Canon u per mail verwittigen als de eindtermijn in zicht komt.

Hoe kan ik mijn Canon tegoed gebruiken ?

Als u uw Canon tegoed wilt opgebruiken, moet u eerst een tweede aankoop verrichten. Deze tweede aankoop moet u registreren via de on-line persoonlijke pagina. Na goedkeuring van uw dossier zal uw tegoed op uw rekening worden gestort, net zoals met de cashback.

Waarom is het tegoed bedrag per product hoger dan het cashback bedrag ?

Canon wilt u belonen wanneer u een tweede aankoop doet.

Ik ben geregistreerd voor Cashback maar zou willen wisselen naar Canon tegoed. (of omgekeerd) Kan dat ?

Nee dat kan niet. Eens u bij registratie hebt gekozen voor een optie kan u niet meer wisselen

Tot wanneer kan ik mijn actieproduct registreren?

U dient uw actieproduct te kopen voor 31 januari 2017 en u kan deze nog online registreren tot 15 februari 2017.
Het Canon tegoed blijft beschikbaar tem. 31 maart 2016. (registratie tot 30 april 2017)
Zorg ervoor dat ook uw registratieformulier, aankoop bon en serienummer voor 15.02.17 verstuurd zijn.
Vanaf 1 februari 2017 vervalt uw recht op promotie . Aankopen van na deze datum kunnen niet meer mee doen aan deze actie.

Kan ik mijn actieproduct ook op een andere manier registreren?

Nee, u kan uw actieproduct alleen online registreren op: www.canon.be/winter-promo
Heeft u toch problemen bij de registratie kan u bellen naar de helpdesk 02 620 0197

Is mijn aanvraag goed aangekomen?

Wanneer u hebt geregistreerd op www.canon.be/winter-promo, ontvangt u direct een bevestigingsbericht met uw gegevens per e-mail. Wanneer u de bevestigingsemail niet hebt ontvangen check dan uw spambox.
U kan uw cashback aanvraag volgen via de website/on-line volgsysteem waarvan u de log-in details zult ontvangen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Wanneer u geen bevestigingsemail hebt ontvangen na het registreren van uw Canon actieproduct, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Laat hier, naast uw NAW gegevens, ook de aankoopdatum en het gekochte actieproduct achter.

Waar vind ik de actievoorwaarden?

De Actievoorwaarden vindt u terug bij de registratie. Lees deze door voordat u het registratieformulier verzendt.

Wanneer wordt het cashbackbedrag uitbetaald?

Het cashback bedrag wordt op de rekening gestort binnen de 30 dagen na onze goedkeuring van uw registratie. Opgelet dit is niet 30 dagen na uw on-line registratie. Canon is niet verantwoordelijk voor de verkooppunten die u vertellen dat het bedrag binnen de 30 dagen na registratie op uw rekening zal staan. Zorg dus dat u het juiste rekening nummer invult bij uw registratie.

Hoe kan ik weten of mijn betaling vertraagd is door bijvoorbeeld verkeerd doorgegeven informatie ?

a registratie ontvangt u altijd een bevestigingsmail met een referentienummer alsook de log-in details om uw aanvraag on-line te volgen. In het geval u toch verkeerde info heeft doorgegeven dan kan u dat lezen in het on-line volg systeem. U zal dan ook een afzonderlijke e-mail ontvangen waarin beschreven wordt over welke incorrecte informatie wij beschikken. U kan dit dan rechtstreeks corrigeren via het on-line volg systeem.

Welke formaten moet ik gebruiken om mijn gevraagde document te uploaden ?

Uw document mag niet groter zijn dan 4Mb. De standaard formaten Jpeg, pdf en TIF zijn de enige toegelaten formaten.

Hoe weet ik dat ik betaald zal worden ?

Na onze goedkeuring van uw registratie zetten wij het betalingsproces in gang. U zal hiervan een mail ontvangen. U kan dit proces ook volgen via het on-line volg systeem.

Hoe zal ik de betaling terugvinden op mijn rekening ?

De betaling gebeurd via het agentschap Sales Promotions. U zal dus deze naam terugvingen op uw rekening en wellicht niet de naam Canon

Ik heb voor mijn aankoop betaald met een kredietkaart. Waarom kan de betaling niet terugbetaald worden op de kredietkaart ?

Momenteel werken wij alleen via overschrijving.

Mijn persoonlijke gegevens zijn veranderd sinds ik mijn eerste aankoop heb geregistreerd. Wat moet ik doen ?

U kan uw gegevens altijd wijzigen via het On-line volg systeem waarvan u in uw bevestigingsmail de log-in gegevens hebt ontvangen. Opgelet, als u uw gegevens wijzigt kort voordat de betaling zal worden uitgevoerd dan moet u wel telefonisch contact met ons opnemen ten einde de betaling correct uit te voeren
Telefoon nummer 02 620 0197

Hoe weet ik of het wel veilig is mijn persoonlijke gegevens zoals bankrekeningnummer on-line te registreren ?

Deze promotie website is beveiligd met Rapid SSL (Secure Sockets Layer). Dit is een protocol om data encryptie toe te laten op internet. Het is het meest gebruikte systeem om communicatie tussen webbrowsers en servers te beveiligen

Ik heb mijn product gekocht binnen de actieperiode maar het winkelpunt of e-tailer kan niet leveren. Kan ik toch meedoen met de actie ?

Gelieve uw bestelbon met daarop de datum van aankoop die wel binnen de actieperiode valt, te uploaden samen met uw factuur, wanneer u uw aankoop registreert. In deze gevallen staan we een extra maand toe (tem 15 maart 2017) om uw aankoop te registreren. Uiteraard enkel en alleen als u kan bewijzen dat uw aankoop ook daadwerkelijk binnen de actieperiode valt.

Waarom moet ik het serienummer invullen?

Wij vragen om het serienummer om fraude te voorkomen.

Waar vind ik het serienummer?

De positie van het serienummer verschilt van product tot product. Consulteer onderstaande nuttige link om te kijken waar het serienummer van uw specifiek product zich bevindt.
Positie serienummers
Verwar niet uw serienummer met de product referentie of streepjescode.

Ik woon in het buitenland, kan ik meedoen aan deze actie?

Alle inwoners van een land binnen de Europese Economische Ruimte (EER) (dit is de EU, Noorwegen, IJsland, Liechtenstein) of Zwitserland kunnen deelnemen aan de actie.

Ik heb mijn product gekocht in het buitenland, kan ik deelnemen aan de actie ?

Het product moet zijn gekocht bij dealer of e-tailer in België of Luxemburg om te kunnen deelnemen aan de actie.
Hebt u een product gekocht in een ander land dan moet u de actievoorwaarden van dat land consulteren.

Ik heb gemerkt dat Canon in andere landen andere promoties voeren. Waarom is dat ? Kunnen niet overal dezelfde promoties gevoerd worden ?

Elk land waar Canon aanwezig is voert promoties die het beste passen bij de noden van hun lokale markt.

Ik was niet op de hoogte van deze promotie en heb mijn product gekocht enkele weken voor of na de promotie datum. Kan ik toch meedoen met de actie ?

Het spijt ons dat u deze ervaring deed maar we kunnen geen uitzondering maken op de data die in onze Actievoorwaarden vermeld zijn.

Wat wordt beschouwd als een correct aankoopbewijs ?

Voor zowel aankopen in een winkelpunt als aankopen via internet vragen wij een aankoopfactuur waar de naam van het product, de aankoopdatum en de naam van de leverancier duidelijk vermeld zijn.

Welke producten doen niet mee in de actie ?

Producten die niet meedoen in de actie zijn :
1) Andere producten dan de producten vermeld op de productpagina
2) Producten die zijn aangekocht buiten de promotieperiode (01.11.2015 tem 31.01.2016)
3) Producten gekocht via e-bay of via Amazon marktplaats
4) Producten gekocht bij een dealer of e-tailer buiten België of Luxemburg
5) Tweedehands, gerecycleerde en namaak producten.

Ik kan niet meer in het on-line volg systeem. Wat kan het probleem zijn ?

Uw log-in gegevens zijn hoofdlettergevoelig. U moet de gegevens dus exact intypen zoals u ze ontvangen heeft. Ondervindt u toch nog problemen kan u een mailtje sturen naar cashback@claim-lookup.com