Digitale postverwerking

Handmatige postverwerking: tijdrovend en foutgevoelig. Met de Canon Digital Mailroom kun je alle inkomende post – zowel papier als digitaal – automatisch vastleggen, verwerken en veilig archiveren. Zo deelt u informatie snel en op grote schaal met meerdere afdelingen en medewerkers.

Lever documenten in een mum van tijd waar ze moeten zijn

Maak van uw postkamer een hub voor gestroomlijnde digitale workflows. Uw team kan documenten overal openen en eraan samenwerken, waardoor de productiviteit verbetert en het aantal fouten afneemt. Deze moderne oplossing voor hybride werkomgevingen helpt processen te versnellen, compliance te verbeteren en de servicekwaliteit voor uw belanghebbenden te verhogen.

Belangrijkste voordelen

Zie hoe digitale postverwerking uw organisatie kan transformeren.

Efficiëntie verbeteren

Automatische postverwerking vermindert verspilling en versnelt processen, waardoor medewerkers meer tijd hebben voor andere taken.

Betere klantenservice

Snellere postverwerking leidt tot een snellere klantenservice, terwijl digitale workflows meer personalisatie mogelijk maken.

Verbeter de samenwerking

Open en deel documenten tussen teams op verschillende locaties, waardoor de productiviteit in hybride werkomgevingen of internationale organisaties wordt verbeterd.

Versterking van veiligheid en naleving van wet- en regelgeving

Digitaal archiveren van e-mail is een eenvoudige, veilige manier om vertrouwelijke informatie te verwerken, die ook audits vereenvoudigt.

Download de businesscase

Op zoek naar een overtuigende case voor Canon Digitale postverwerking voor uw interne belanghebbenden? In deze gids vindt u ROI-projecties, succesverhalen uit de praktijk en andere nuttige informatie, allemaal op één plek.

Casestudy: een andere aanpak voor DWF

Een snel groeiend advocatenkantoor in een traditionele sector is een ideale kandidaat om documentbeheer te transformeren met behulp van nieuwe technologie. Precies dat deed DWF, en bespaarde zo een miljoen pond aan kosten. Zie de volledige casestudy voor meer informatie.

Lees meer

Ontdek meer

De drie onopvallende knelpunten in uw zakelijke activiteiten (en hoe u deze kunt oplossen)

Operationele teams hebben heel wat ervaring met digitale transformatie. Maar na elke technologische investering kunnen verborgen inefficiënties aanhouden. Lees het artikel voor meer informatie.

Transformatiegids voor operationele leiders

Boost de productiviteit van uw operationele team en stimuleer de efficiëntie van de hele organisatie door bedrijfsprocessen te automatiseren.

Gids over informatiemanagement voor financieel leiders

Ontdek hoe de financiële afdeling en de crediteurenadministratie de efficiëntie en compliance kunnen verbeteren met slimmer informatiemanagement.

Waarom informatie de essentie van moderne organisaties is - en hoe u deze informatie voor u aan het werk kunt zetten

Ontdek wat IT-besluitvormers moeten doen om van hun informatie een praktische bron van waarde te maken.

De toekomst van bedrijfsautomatisering: intelligente documentverwerking gebruiken

InfoSource legt uit hoe intelligente documentverwerking organisaties helpt hun workflows te automatiseren, gegevens te beveiligen en geld te besparen.

Canons Digitale postverwerking, mogelijk gemaakt door:

Therefore™

Therefore™ is een flexibele documentbeheersoftware die professioneel contentbeheer en efficiënte documentworkflows mogelijk maakt.

IRISPowerscan

IRISPowerscan™
De high-speed oplossing voor het vastleggen van documenten waarmee u de efficiëntie in het hele proces verhoogt, van het scannen tot de integratie van bedrijfsgegevens.

IRISNext

Het schaalbare AnyPremise Content Services Platform.

Hyland OnBase

OnBase is een veelzijdig platform dat organisaties helpt bij het beheren van hun documenten, processen en cases.

Veelgestelde vragen

Onze oplossingen zijn geschikt voor organisaties in uiteenlopende branches, zoals financiële en juridische organisaties, gezondsheidszorg, overheid, productie en de detailhandel. Canon specialiseert in het afstemmen van haar oplossingen op de unieke behoeften van klanten om de naleving en de omzet te verbeteren en processen te stroomlijnen.

Wij hebben de expertise om volledig op maat gemaakte oplossingen te bieden die zijn afgestemd op de specifieke workflows, integraties en vereisten binnen uw organisatie. In tegenstelling tot algemene software zorgen wij ervoor dat onze oplossingen perfect aansluiten op uw bestaande processen voor minimale verstoring en maximale efficiëntie.

We hebben in heel EMEA uitgebreide expertise in het integreren van onze oplossingen met verschillende producten van derden. Het is niet praktisch om hier alle mogelijke integraties te noemen, maar dit is zeker mogelijk in overleg met ons team van experts.

De tijdlijn is afhankelijk van uw specifieke vereisten en de omvang van de verandering. U kunt bijvoorbeeld altijd beginnen met een kleine proof of concept om bewijs te verzamelen en dan daarop voortbouwen. Wij hebben ervaring met snelle projecten die binnen enkele dagen bewijs kunnen leveren, maar ook met meerjarencontracten met klanten waarin we uitdagingen op meerdere afdelingen oplossen.

Ja, kennisuitwisseling en training maken deel uit van de projectlevering. Na de go-live staan speciale ondersteuningsteams en uw accountmanagementteam klaar om succes op de lange termijn te garanderen.

Zowel cloudgebaseerd als on-premise is mogelijk, zodat u de beste keuze kunt maken op basis van de vereisten voor de IT-infrastructuur van uw organisatie.

Hulp nodig?

Praat met onze experts over het creëren van een digitale postkameroplossing die bij uw organisatie past.