CANON INFORMATION MANAGEMENT SOLUTIONS
Realiseer uw digitale toekomst met Canon Information Management Solutions. Wij bieden de technologieën en services die u nodig hebt om uw digitale documenten te beheren en de processen binnen uw organisatie te automatiseren, zodat u sneller kunt groeien, de efficiëntie kunt verhogen en risico's kunt beperken.
-
Canon's expertise
Ontdek hoe Canon expertise op het gebied van informatiemanagement combineert met toonaangevende technologieën om u te helpen uw zakelijke uitdagingen het hoofd te bieden.
-
Onze oplossingen
Lees meer over de oplossingen die Canon biedt om uw organisatie te hyperautomatiseren - of dat nu gaat om het verwerken van facturen, het stroomlijnen van uw contractuele processen of het contact met uw klanten.
-
Canon's aanpak
Meer informatie over Canon Information Management Solutions, onze adviserende rol en onze value-added services.
UITDAGINGEN VAN DE 'DIGITAL FIRST'-WERELD
KLANTEN
Digitale mogelijkheden
Consumenten en klanten verwachten directe toegang tot informatie en services via digitale apparatuur, wat leidt tot een grotere afhankelijkheid van digitale middelen en de vraag naar een hogere reactiesnelheid stimuleert.
MEDEWERKERS
Digitale vaardigheden en gewoonten
Medewerkers willen overal kunnen werken en krachtige nieuwe tools gebruiken waarmee ze kunnen samenwerken en productiever kunnen worden. Ze zijn op zoek naar werkgevers die flexibiliteit en efficiëntie mogelijk maken met digitale oplossingen.
DE MAATSCHAPPIJ
Voldoen aan wet- en regelgeving
Meer digitalisering en gegevensverbruik in de samenleving stimuleren de introductie van nieuwe wetgeving zoals de AVG. Daarom hebben organisaties nu behoefte aan betere naleving van informatie en veilig procesbeheer.
Ontdek meer
-
BUSINESS TRANSFORMATION
Ontwerp een succesvolle digitale transformatie strategie
Ontdek hoe u doelen kunt definiëren en verfijnen en stel prioriteiten vast met Canon's praktische roadmap voor transformatie-ontwerp
-
BUSINESS TRANSFORMATION
Benut de kracht van informatie
Ontdek de tools die zorgen voor een efficiëntere en nauwkeurigere vastlegging en verwerking van gegevens.
-
RAPPORTEREN
Communicatie optimaliseren in de "Age of the Customer"
Transformeer uw technische en tactische aanpak voor de optimale klantervaring.
HULP NODIG?