Coronavirus: Verklaring voor klanten en partners

Canon’s bedrijfsfilosofie "Kyosei"-Japans - staat voor "Samen leven en werken voor het algemeen belang". Deze filosofie is niet alleen van invloed op onze zakelijke activiteiten en ons dagelijks handelen bij Canon, maar het weerspiegelt ook de manier waarop we met mensen en de maatschappij omgaan. We zijn ons ervan bewust dat niet alleen wij, maar ook elk van onze klanten en partners, te maken hebben met individuele uitdagingen in verband met het coronavirus (Covid-19). In deze moeilijke en onzekere tijden is het welzijn van onze medewerkers, klanten en leveranciers onze topprioriteit. 
 
Op basis van de aanbevelingen en richtlijnen van experts, gezondheidsautoriteiten en onze overheid, voeren wij de nodige maatregelen uit om onze werknemers, klanten en partners te beschermen en de activiteiten van onze klanten te blijven ondersteunen.  
 
Onze servicetechnici in het veld en onze verkoopteams zijn nog steeds in actie waar mogelijk en zijn geïnstrueerd om speciale hygiënemaatregelen te volgen en eventuele extra maatregelen van onze klanten en partners te respecteren.  
 
Canon analyseert voortdurend de potentiële impact op de toeleveringsketens. Wij evalueren de situatie dagelijks en doen het uiterste om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening naar onze klanten gecontinueerd kan worden.  
 
We hebben noodplannen voor een grote verscheidenheid aan scenario's in ons bedrijf, die rekening houden met de specifieke situaties van elk geval. We zijn voorbereid op de huidige situatie en passen ons met een vooruitziende blik aan de dagelijks veranderende situatie aan. Onze klanten en partners ervaren dat we gewoon beschikbaar zijn en dat we met onverminderde inzet voor hen werken. Wij observeren de toeleveringsketens, bewaken de gezondheidstoestand van onze organisatie en staan in nauw contact met klanten, partners en leveranciers. Meer dan ooit staat vertrouwen in de kracht van ons merk voor vertrouwen in een sterk team dat moeilijke situaties het hoofd weet te bieden.  
 
Momenteel werkt meer dan 95 procent van onze kantoormedewerkers van Canon thuis. Digitale processen en workflows maken al jaren deel uit van ons dagelijks leven, want onze producten, documentmanagement-oplossingen en diensten die wij aan onze B2B-klanten aanbieden zijn ontworpen om precies dat te doen: werken waar u wilt. Veilig, snel, efficiënt en flexibel.  
 
We gebruiken Skype, Skype Enterprise Voice voor telefonie, Teams, OneDrive en andere cloud-oplossingen en alle contacten en vergaderingen worden op afstand voortgezet. We zijn trots op onze zeer gemotiveerde medewerkers die altijd en overal productief zijn voor onze klanten en partners. Het is onze missie om de activiteiten van onze klanten en partners te blijven ondersteunen, zeker ook in deze moeilijke tijden.  
 
Bedankt voor uw vertrouwen,  
 
Blijf veilig, 
 
Corporate Communications 
Canon Benelux 

  • Canon
  • Canon Covid 19 Response