Over ons
Ervaring en fundament van Canon
Canon heeft meer dan 182.000 medewerkers in marketing- en productievestigingen in Japan, Amerika, Europa, Azië en Oceanië. Kyosei, de bedrijfsfilosofie van Canon, vormt het hart van het merk, het bedrijf en de sponsoractiviteiten. Kyosei is een Japans woord dat betekent: samen leven en werken voor het algemeen belang. Dit principe wordt ondersteund door alle Canon-medewerkers. Dit is bepalend voor de missie, waarden en bedrijfsvoering van Canon en de manier waarop het bedrijf omgaat met het personeel.
Informatie over Canon
Lees meer over Canon als wereldwijd bedrijf, Canon in Europa en ontdek meer over de bedrijven van de Canon Group.
Duurzaamheid
Duurzaamheid is de sleutel tot Canon's missie om de wereld te veranderen met beelden. Lees meer over hoe Canon dat doet via haar initiatieven op sociaal en ecologisch gebied.
Diversiteit, gelijkheid en inclusie
Lees hoe Canon een inclusieve werkplek wil creëren en een diverse samenleving wil ontwikkelen in een rechtvaardige wereld.
Redactieruimte
Hier vind je het laatste nieuws en de laatste inzichten van Canon, waaronder Canon's blog en het VIEW-platform.
Sponsoring
Ontdek meer over sponsoring door Canon met een scala aan sociale, culturele en sportieve activiteiten.
Inspiratie voor een veranderende wereld
Van boerenakkers tot steden, van oceanen tot microsatellieten: wat de bestemming ook wordt, Canon is er klaar voor. Ontdek hoe Canon een veranderende wereld inspireert.
Wellicht bent u ook geïnteresseerd in:
-
Wetten en naleving
Verklaringen, standpunten en richtlijnen op het gebied van regelnaleving en wetten
-
Werken voor Canon
Wil je lid worden van het Canon-team? Ontdek waarom we 's werelds beste imagingbedrijf zijn.