Artikel
Canon Insight Rapport
In het meest recente EMEA-onderzoek worden de houdingen, behoeften en verwachtingen van inkopers van communicatiemateriaal en drukwerk onderzocht. Dit geeft grafische leveranciers inzicht in de kansen en uitdagingen in de huidige markt.
Insight
Krijg waardevolle inzichten met het meest recente EMEA-marktonderzoek van Canon. Dit helpt u kansen te vinden om uw organisatie te laten groeien en print te promoten bij bestaande en nieuwe klanten.
Feiten & cijfers – de belangrijkste bevindingen uit het onderzoek onder marketeers
- Door de sterkere focus op het meten van de ROI om de effectiviteit van campagnes te bewijzen, ontdekte Canon dat marketeers zijn overgestapt op digitaal en 46% van hun budget in online marketing investeren.
- Bijna alle deelnemers (97%) aan het onderzoek zeiden dat ze print naast andere marketingmedia gebruikten, terwijl slechts de helft (47%) regelmatig print echt integreert in campagnes.
- Meer dan een derde (33%) van het huidige marketingbudget wordt besteed aan print en 30% van de marketeers is ervan overtuigd dat print even belangrijk blijft, of zelfs nog belangrijker wordt in de komende jaren.
- 86% kan advies van de printleverancier gebruiken over hoe print effectief te combineren is met digitale media voor een echt geïntegreerde aanpak.
- Uit het onderzoek blijkt ook dat 80% van de merken bij hun grafische dienstverlener op zoek is naar frisse en innovatieve ideeën waarmee hun campagnes echt door kunnen dringen tot hun doelgroepen.
Canon Ascent Programma
Ondersteuning voor bedrijfsontwikkeling door u te helpen om nieuwe kansen te ontdekken die uw bedrijf nog succesvoller zullen maken
Weet u niet zeker welke oplossingen u nodig heeft voor uw bedrijf?