EVENT

Make It Future Proof

Dinsdag 13 juni 2023, Canon Customer Experience Center Venlo (NL)

Samen voor een succesvolle toekomst

In een tijd waarin de markt snel verandert, is het belangrijker dan ooit om vandaag de juiste keuzes te maken voor morgen. Tijdens Make It Future Proof deelden we samen met partners inzichten van verschillende sprekers en presenteerden we nieuwe (print)technologieën en applicaties op de beursvloer.

Heeft u dit evenement gemist of wilt u er nog eens op terug kijken? Bekijk dan de after movie:

After movie Make It Future Proof

Thema Make It Future Proof

Make It Future proof staat voor bedrijfstransformatie en de manier waarop Canon uw organisatie met end-to-end oplossingen kan helpen om te blijven groeien:

  • Make It Count – ontdek nog meer unieke voordelen van print zodat u uw eigen organisatie en uw klanten kunt helpen bedrijfsdoelstellingen te realiseren.
  • Make It Seamless – ervaar hoe u met intelligente en schaalbare automatisering van workflows productiviteit en capaciteit kunt verhogen, om op een winstgevende en duurzame manier te groeien.
  • Make It Grow – leer hoe u maximaal in kunt spelen op nieuwe kansen en groeimarkten om zo uw strategie te optimaliseren.

Partners van Make It Future Proof

We organiseerden Make It Future Proof samen met o.a. de volgende partners:

  • Amstel Graphics
  • ClimatePartner
  • Digiforce
  • Febelgra
  • GrafiStore
  • Kentie-Rotaform
  • SDD
  • VIGC

CONTACT

Vragen? Neem dan contact met ons op:

Gerelateerde artikelen

Uit ons onderzoek blijkt duidelijk dat de meeste huidige aanbieders van printservices kansen laten liggen om marketingbesluitvormers meer te bieden dan wat zij vragen. We hebben hun feedback geïnterpreteerd en een aantal artikelen samengesteld die kunnen helpen om de waarde die u uw klanten biedt te maximaliseren.

  • ARTIKEL

    Voer het juiste gesprek, elke keer

    Het belang van het plannen van de gesprekken met uw klanten en het inzetten van effectieve, beproefde technieken waarmee u een duidelijk beeld krijgt van de situatie van elke klant.

  • ARTIKEL

    Tien manieren om uw zakelijke en persoonlijke prestaties te verbeteren

    Ideeën om voortdurende verbetering mogelijk te maken, vanuit professioneel en persoonlijk oogpunt, en om ervoor te zorgen dat dagelijkse taken niet het proces van leren en ontwikkelen in de weg staan.

  • ARTIKEL

    Risico's ontstaan als u niet weet wat u aan het doen bent

    Een inleiding over hoe effectieve modellen voor risicoanalyse en scenarioplanning in uw businessplan kunnen passen en kunnen helpen om de volgende stap voor uw organisatie te bepalen.

  • ARTIKEL

    Slimme, connected print

    Ontdek hoe de nieuwste innovaties op het gebied van print de digitale kanalen complementeren, inzichten verschaffen en de voor de marketeer zo broodnodige 'Return on Investment' aanmerkelijk verhogen

  • ARTIKEL

    Manieren om te inspireren door uw expertise en ervaring in te zetten

    Niet eerder was het zo belangrijk om uw kennis en kunde te onderbouwen. Deze tactieken voor 'tonen en niet vertellen' laten zien hoe grafische ondernemingen hun klanten kunnen inspireren en trainen.

  • ARTIKEL

    Behoeften en wensen van klanten identificeren

    Praktische en makkelijk uitvoerbare ideeën om u te helpen uw klanten beter te begrijpen en zo beter aan hun behoeften te kunnen voldoen.

  • ARTIKEL

    Hoe u met personalisatie betere resultaten en en een hogere ROI behaalt

    Hoe geavanceerde en gegevensgestuurde personalisatie interesse opwekt, reacties uitlokt en een klant de weg naar een aankoop wijst.

  • ARTIKEL

    Stroomlijn het klanttraject

    Het belang van automatisering voor de grafische onderneming van de toekomst, en hoe en waar dit de meest effectieve rol in uw organisatie kan spelen.

  • ARTIKEL

    Tien manieren om waarde toe te voegen voor uw klanten

    Belangrijke middelen om u te helpen de perceptie van print te veranderen naar een essentieel onderdeel van de marketingcampagnes van uw klanten.

  • ARTIKEL

    Hoe digitale applicaties waarde toevoegen voor de klant

    Grafische ondernemingen beschikken vandaag de dag over een schat aan technologie die kan helpen om kosten te reduceren, fouten te beperken, doorlooptijden te verbeteren en campagnemeetbaarheid en ROI voor klanten op te leveren.