Enjoy a reward on compatible lenses
alt text goes here

PROFITEER VAN CASHBACK OP COMPATIBELE LENZEN*

Deze aanbieding is nu permanent




*Geldig voor de geselecteerde producten hieronder

*Algemene voorwaarden zijn van toepassing

Aanbieding

Koop een van de geselecteerde camera's en combineer deze met de lens die je nodig hebt om dat perfecte moment vast te leggen.

Registreer zowel de camera als de compatibele lens binnen de actieperiode en ontvang maximaal € 500,- cashback.

Registreer

*Algemene voorwaarden zijn van toepassing

Geselecteerde EOS-camera's

Geselecteerde Cinema EOS-videocamera's

Geselecteerde Cinema-objectieven

Geselecteerde EF Lenzen

Geselecteerde RF-lenzen

Geselecteerde EF-S Lenzen

Geselecteerde EF-M-lenzen en -accessoires

Verkooppunten

Canon-consumentenproducten zijn verkrijgbaar bij erkende verkooppunten in het hele land. Gebruik de interactieve kaart om de dichtstbijzijnde winkel te vinden.

*Algemene voorwaarden zijn van toepassing

Where to Buy

Veelgestelde vragen

V: Wanneer ontvang ik mijn cashbackbetaling?

Canon zal er alles aan doen om binnen 28 dagen de betaling uit te voeren nadat de claim is goedgekeurd. Dus niet binnen 28 dagen na de aankoopdatum. Wanneer er informatie ontbreekt of deze onjuist is zal dit het proces vertragen. Na goedkeuring van de claim zal het nog 28 dagen duren voordat de betaling uitgevoerd wordt. Canon kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor retailers die klanten onterecht melden dat de betaling binnen 28 dagen na aankoop zal plaatsvinden.

V: Hoe weet ik of mijn aanvraag is vertraagd vanwege onjuiste of ontbrekende gegevens?

Wanneer het onlineformulier voor de Canon-cashbackactie is verzonden, wordt er een bevestigingsmail verstuurd. Hierin staan het referentienummer en de persoonlijke aanmeldgegevens voor een website waarop de status van de claim te bekijken is. Indien u eventuele onjuiste informatie hebt geregistreerd, dan wordt dit op de betreffende site aangegeven en ontvangt u daarnaast een e-mail waarin u over de benodigde informatie wordt geïnformeerd. De snelste manier om ons van eventuele ontbrekende informatie te voorzien, is door op de betreffende website in te loggen en uw gegevens bij te werken.

V: Welke bestandsindelingen kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces? En zijn er beperkingen met betrekking tot de bestandsgrootte?

Belangrijk! Uw bestand mag niet groter dan 4 MB zijn. U kunt alleen een JPG-, TIF- of PDF-bestand uploaden.

V: Hoe weet ik wanneer de betaling wordt uitgevoerd?

Zodra de aanvraag is goedgekeurd, begint Canon met het betalingsproces. Er wordt een e-mail verstuurd over de verwachte datum waarop het bedrag zal worden overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer.

V: Hoe wordt de betaling op mijn bankrekening weergegeven?

LET OP! Cashbackbetalingen zullen plaatsvinden uit naam van Sales Promotions, dus de naam van Canon zal niet als afzender te zien zijn.

V: Ik heb mijn product met mijn creditcard betaald, waarom kan ik het cashbackbedrag dan niet ontvangen op diezelfde creditcard?

Canon-cashbackbetalingen kunnen uitsluitend worden uitgevoerd via bankoverschrijving naar het bankrekeningnummer dat bij de registratie is opgegeven.

V: Wat moet ik doen als een of meer van mijn geregistreerde bankgegevens zijn gewijzigd ten opzichte van mijn eerste registratie voor een Canon-cashbackactie en ik deze gegevens wil updaten?

Je kunt je bankgegevens op elk moment updaten op de persoonlijke pagina. Gebruik hiervoor de inloggegevens die je hebt ontvangen. Dit is de veiligste manier om deze gegevens te updaten. Wij wijzen je erop, dat je als je betalingsdatum nadert ook telefonisch contact met ons op moet nemen om ons te laten weten dat je je gegevens gaat updaten, zodat de betaling niet naar het oude rekeningnummer gaat dat wij in onze administratie hebben.

V: Hoe weet ik dat het veilig is om mijn bankrekeninggegevens online in te voeren voor de Canon-cashbackactie?

Onze website is beschermd met Rapid SSL.

V: Wat is SSL?

SSL (Secure Sockets Layer) is een manier om verbindingen tussen webbrowser en webserver te beveiligen. Hierdoor wordt de data die tussen de browser en de server wordt uitgewisseld beveiligd (data-encryptie). SSL wordt gebruikt voor de beveiliging van de internetverbinding, zoals online aankopen, financiële transacties of het versturen van persoonsgegevens. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden. Het wordt echter steeds vaker gebruikt voor de communicatie tussen servers en voor op internet gebaseerde toepassingen.

V: Hoe weten websitebezoekers of een website gebruikmaakt van SSL?

Wanneer de browser verbinding maakt met een beveiligde site haalt deze het CCL-certificaat op van de site en controleert de browser of dit niet is verlopen, of het is uitgegeven door een Certificate Authority die de browser vertrouwt en of het door de website wordt gebruikt voor datgene waarvoor het is uitgegeven. Als een van deze controles mislukt, zal de browser een waarschuwing voor de eindgebruiker weergeven. Als het lukt, worden verscheidene veiligheidsindicators ingebouwd in moderne browsers om aan te geven dat SSL is geactiveerd.
•Het begin van de url of het internetadres verandert van http:// in https://
•Een slotje in het browservenster verandert van open in gesloten.
•De adresbalk wordt groen en geeft de naam weer van de website-eigenaar bij verbinding met een website beschermd door een Extended Validation SSL certificaat.
Bovendien kan een vertrouwensmarkering zoals het RapidSSL site seal worden toegevoegd aan internetpagina’s op een beveiligde site.

V: Ik heb een Canon-product besteld binnen de data aangegeven voor de promotie maar deze wordt pas geleverd door de verkoper nadat de geldige promotiedata zijn verstreken – kan ik toch nog inschrijven voor deze Canon-cashbackactie?

Bewaar de bestelbevestiging die u hebt gekregen (die binnen de actieperiode valt) en stuur deze mee met uw factuur wanneer u de registratie invult. Er geldt een termijn van één maand na de laatst toegestane aankoopdatum waarin u uw documenten kunt verstrekken.

V: Ik wist niet van deze actie en heb een paar weken voor of na de actieperiode een product aangeschaft. Kan Canon een uitzondering maken en een terugbetaling goedkeuren voor mijn aankoop?

Onze excuses voor deze ervaring; u kunt echter alleen voor de promotie in aanmerking komen als uw product binnen de in de Algemene voorwaarden aangegeven datums is gekocht.

V: Wat wordt als aanvaardbaar bewijs van aankoop beschouwd?

Voor aankopen in de winkel vraagt Canon een kopie van je kassabon met daarop aangegeven je betaling en de benodigde informatie over het serienummer van je product. Voor online-aankopen vraagt Canon een kopie van uw orderbetalingsbevestiging en de benodigde informatie over het serienummer van uw product alsmede informatie over winkel en product.

V: Welke transacties/producten zijn uitgesloten van deze cashbackactie?

Uitsluitingen worden vermeld in de Algemene voorwaarden, Kort samengevat zijn de uitsluitingen onder meer:
1. Niet onder de promotie vallende producten (zie HIER voor een volledige lijst actieproducten)
2. Producten die gekocht zijn buiten de promotieperiode of landen waarin de promotie geldt
3. Tweedehands, gerepareerde of gereviseerde producten, of producten die, op welke wijze dan ook, zijn nagemaakt of inbreuk maken op de intellectuele eigendomsrechten van bedrijven van de Canon Group (bijvoorbeeld, met inbegrip van maar niet beperkt tot, parallelle of “grijze” producten)

V: Wat wordt er op het online aanvraagformulier bedoeld met 'payment option' (betaaloptie)?

Dit verwijst naar de manier waarop u het product oorspronkelijk hebt gekocht.

V: Waar staat het serienummer van het product?

Om het serienummer te vinden, klik hier [http://www.canon.co.uk/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/]. Daar zie je waar het nummer voor je product(en) te vinden is. Verwar het serienummer NIET met de EAN-/barcode. Op onderstaande foto ziet u een EAN-/barcode, die meestal aan de zijkant van de productverpakking te vinden is. Dit is NIET het serienummer van het product dat u dient aan te geven voor de validatie van uw aanvraag. Het serienummer bevindt zich op het product zelf. Klik hier voor hulp bij het vinden van uw serienummer.

FAQ

V: Waarom kan ik me niet op de website aanmelden met mijn tracking-code?

Let op: de aanmeldgegevens zijn hoofdlettergevoelig dus zorg dat u ze exact invoert (met hoofd- en kleine letters).
Indien de volgende problemen zich bij het online registreren voordoen:
- Ik probeer me al een tijd lang te registeren maar het lukt niet
- Ik krijg steeds het bericht 'not authorised' (niet bevoegd)
- Ik heb geprobeerd het formulier opnieuw in te dienen, maar dat werkt niet.
In de MEESTE gevallen wordt dit veroorzaakt door het apparaat waarmee u toegang tot de website probeert te krijgen, d.w.z. een mobiele telefoon/smartphone, apple mac, ander apparaat, etc. Dit is geen fout van de website. U dient in dergelijke gevallen advies te vragen bij de fabrikant van het product dat u gebruikt. Als de bovenstaande veelgestelde vragen uw vraag niet hebben beantwoord, kunt u Canon e-mailen op het bovenstaande e-mailadres. Als u een dringende vraag hebt, kunt u bellen met nummer +44 (0) 207 660 0186 of Canon's supportpagina bezoeken.

Waarom werd mijn e-mailadres niet herkend toen mijn lens registreerde voor de geld-terg-actie?

Je moet HETZELFDE e-mailadres gebruiken voor de registratie van je camera als voor de lenzen die je hebt gekocht zoals die op de promotielijst staan. Op deze manier wordt je aankoop herkend en gekoppeld aan je aankoop van de lens.

V: Moet ik belasting betalen of kan ik btw terugvragen bij een cashbackactie?

De deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het betalen van eventuele belastingen die zij volgens de wet verschuldigd zijn. Canon is niet verantwoordelijk of aansprakelijk jegens de deelnemers voor schade, verlies of kosten voor de deelnemers als gevolg van het niet of te laat doen van dergelijke belastingbetalingen. Canon kan ook geen advies geven over belastingsterugbetalingsprocedures. Vraag dit na bij je lokale belastingdienst.

V: Welk bedrag berekent mijn bank mij voor de overboeking van mijn cashbackbedrag?

Canon maakt het precieze bedrag van de terugbetaling over, zoals aangegeven, maar Canon is niet aansprakelijk voor eventuele bankkosten. Indien de bank van de ontvanger extra kosten/commissie hiervoor berekent, dient dit bedrag door de klant te worden betaald.

V: Wat moet ik doen als ik mij niet online voor de cashbackactie kan registreren?

Als je de onlineregistratie en het onlineformulier niet kunt gebruiken, dien je contact op te nemen met de Canon-klantenservice op nummer +44 (0) 207 660 0186 om een papieren formulier of registratieformulier aan te vragen.

V: Welke dealers doen mee aan deze actie? Waar kan ik een camera kopen?

Ga naar het gedeelte verkooppunten.


  • Canon
  • Lenscashback – profiteer van cashback op compatibele lenzen*