Softwareoplossingen
Software- en workflowoplossingen om uw manier van werken te transformeren
Is print het ontbrekende ingrediënt in uw marketingcampagne?
Hebt u genoeg van voortdurende marketing-e-mails van merken? Hebt u genoeg van steeds weer dezelfde aanbiedingen die voor u geen voordeel opleveren? Of krijgt u pas maanden na het tonen van interesse aanbiedingen opgestuurd? Merken horen u te kennen. U hebt in het verleden producten of diensten bij hen gekocht. En daarbij hebt u veel persoonlijke gegevens achtergelaten.
Als consument verwachten we dat merken hun beloften waarmaken. We willen overtuigd worden dat we ons zuur verdiende geld bij hen moeten uitgeven. Een uitsluitend digitale benadering is niet langer genoeg. De overvloed aan e-mails in ons Postvak IN en de zogenaamde 'gepersonaliseerde' aanbiedingen worden genegeerd - of erger nog, gaan direct naar de map met ongewenste e-mail. We moeten teruggaan naar de basisbeginselen van marketing, waarbij klanten het uitgangspunt van een campagne vormen. Als consument willen we een keuze. We willen dat merken zich aanpassen aan ons. Hierdoor zullen we eerder reageren en actie ondernemen.
Daarom is het tijd dat marketeers weer met drukwerk aan de slag gaan. On-demand printen biedt doelgerichtheid, de tijdloosheid van digitale marketing en de tastbare voordelen van drukwerk, zodat merken zich kunnen onderscheiden in het rommelige medialandschap en echt indruk kunnen maken. Digitaal printen kan ook meetbare waarde toevoegen aan marketingcampagnes via meerdere kanalen.
Print is niet duur. Het is geen verspilling. En het is zeker niet traag. Met on-demand printen kunnen merken precies het gewenste aantal exemplaren produceren, op elk gewenst moment. Met printen hebt u ook de mogelijkheid om afbeeldingen en tekst te wijzigen naarmate campagnes zich ontwikkelen.
Geprinte marketing kan het volgende doen:
Dankzij 'programmatisch printen' kunt u nu specifieke berichten op een relevant tijdstip afstemmen op bepaalde doelgroepen. Het gebruik van gegevens en inzicht in gedrag kan veel waardevolle personalisatie opleveren. Het resultaat? Effectievere campagnes. Dankzij de flexibiliteit van programmatisch printen kunnen merken zich onderscheiden van de concurrentie door middel van zeer gepersonaliseerde materialen.
Merken als Bonprix, die deze dynamische en zeer persoonlijke benadering van drukwerkmarketing hanteren, zien al meetbare commerciële opbrengsten. Klanten aanspreken. Emotionele bereikbaarheid. Verbeterde reacties. Dit alles resulteert in een toename van de verkoop, en daarmee een veel waardevoller resultaat - langdurige merkentrouw en positieve feedback.
Software- en workflowoplossingen om uw manier van werken te transformeren
Een nieuw type snelle, rotatieve inkjetprinter met hoge productiviteit die de levendige kleuren van offset combineert met de veelzijdigheid van digitale variabele data printing.
Zeer veelzijdige rotatieve inkjetprinter die een combinatie biedt van uitstekende kwaliteit en flexibiliteit voor de efficiënte en betrouwbare productie van mail, publicaties en commerciële toepassingen.
Waarom u kennis moet maken met Programmatic Print. Aanpasbare, meetbare en vrijwel direct geprinte communicatie.
Drukwerk meetbaar maken.
Haal het beste uit het printwerk van uw direct-mailcampagne.
Hoe print multi-channel marketingcampagnes een nieuwe boost geeft
Meer informatie over hoe print marketingcampagnes kan verbeteren