Insight Report: de toekomst van print verkennen

Er wordt bekeken hoe het huidige gedrag, de houding en de technologieën van consumenten toekomstige trends vormgeven en hoe printserviceproviders deze inzichten kunnen gebruiken om plannen voor nu en de toekomst te verbeteren.

Maak kennis met ons panel van experts

Benjamin Talin

Benjamin Talin is oprichter van MoreThanDigital, een van de 15 grootste zakelijke platforms ter wereld. Tot Benjamins klanten behoort onder meer Google, evenals 16 overheden en ministeries over de hele wereld, en hij werkt momenteel met drie EU-commissies.

Murray Grubb

Murray Grubb heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van transformatie en digitalisering en heeft gewerkt in een breed scala aan IT- en communicatiedisciplines. Murray is door een aantal AI-instellingen als consultant ingehuurd en adviseert over allerlei vormen van technologische modernisering, toekomstgerichte technologie en transformatie.

Beate van Loo-Born

Beate van Loo-Born is leidinggevende op het gebied van financiële services, gegevens en klimaatfinanciën met meer dan 20 jaar ervaring in financiële instellingen in Europa, Azië en de Verenigde Staten. Beate zet zich in voor wereldwijde, positieve impact voor organisaties, mensen en de planeet. Met haar expertise in duurzaamheid, financiën en data ontwikkelt ze strategische oplossingen die echt het verschil maken.

Rafael Rodrigues

Rafael Rodrigues put zijn ervaring in productmanagement bij een toonaangevende fabrikant van productieprinters in, waar hij werkte aan nieuwe bedrijfsinitiatieven rond de toekomst van printtechnologie. In recente functies heeft Rafael e-commerceplatforms en AI-gebaseerde oplossingen ontwikkeld en momenteel werkt hij aan een toekomstgerichte strategie voor een organisatie in consumentenelektronica.

Insight Report over de toekomst van print - overzicht

Mathew Faulkner (Canon Europe) introduceert onze samenwerkende futuristen en de onderwerpen die we samen verkennen om de huidige en toekomstige besluitvorming te begeleiden en te informeren.

Bekijk het rapport over de toekomst van print

U kunt dit rapport zowel digitaal als in hardcopy ontvangen. Het rapport kan naar u worden verzonden of persoonlijk worden bezorgd als u een van de onderwerpen in meer detail wilt bespreken met uw lokale Canon-team.

U hoeft alleen maar enkele contactgegevens op te geven en wij verstrekken u het rapport gratis en zonder verdere verplichtingen. We streven ernaar om met digitaal printen continue zakelijke en technologische innovatie te inspireren en te ondersteunen.

Belangrijke onderwerpen

De unique selling points van print in een digitale wereld

Hoe de unieke kracht van print benut kan — en zou moeten — worden om nieuwe kansen en inkomstenbronnen te creëren, ondanks de ogenschijnlijk onstuitbare verschuiving naar digitale communicatie.

Print, identiteit en status

Hoe printcommunicatie consumenten kan bereiken en kan inspelen op hun behoefte aan zeer relevante en betrouwbare informatie, in een wereld waarin fysiek en digitaal naadloos samengaan.

Het belang van AI

De rol van AI, nu en in de toekomst, wordt objectief benaderd — vooral hoe het kan bijdragen aan het beter benutten van data die printserviceproviders verzamelen, aangezien print de aandacht trekt en menselijk contact stimuleert.

Duurzaam blijven

Het belang van het stimuleren van duurzaam digitaal printen, en hoe milieubewuste keuzes en best practices organisaties niet alleen helpen het milieu te sparen, maar ook tijd en geld kunnen besparen.

Betrekkingen, samenwerking en ondersteuning

Printserviceproviders en hun klanten doen er goed aan samen te werken voor wederzijds voordeel. Canon levert hierin een actieve bijdrage met tal van praktische initiatieven verspreid over de hele waardeketen.

Lees meer over hoe Canon kan helpen uw organisatie te laten groeien