Digitale boekproductie
Ontdek de toekomst van boeken met digitale end-to-end-printoplossingen die u nieuwe inkomstenbronnen opleveren.
Ontdek hoe een 'first sell, then print'-model uw bedrijf kan transformeren
Met nauwe samenwerking kunnen boekproducenten en uitgevers hun workflows automatiseren om 24/7/365 prestaties te leveren. Lees hoe in de tweede businessmodelgids Think Books van Canon.
Er was een tijd waarin de vraag voor een boek min of meer gegarandeerd moest zijn om te worden uitgegeven.
Maar voor de uitgevers van vandaag biedt on-demand productie nieuwe kansen en is het een logische stap voorwaarts na de modellen voor het printen van kleine oplages en het beheer van de boekenlevenscyclus. In plaats van 'eerst printen, dan verkopen' is het nu mogelijk om precies het tegenovergestelde te doen.
Maar voor een ondemandmodel is wel betrokkenheid, samenwerking en een nieuwe kijk op kosten vereist. Ontdek of u klaar bent voor on-demand boekproductie in de tweede van de drie businessmodelgidsen Think Books van Canon. Deze gids is interessant voor boekproducenten die het volgende willen:
Ontdek de toekomst van boeken met digitale end-to-end-printoplossingen die u nieuwe inkomstenbronnen opleveren.
Innovatieve printoplossingen die een dynamischere, kostenbesparende aanpak bieden om magazines te produceren en de betrokkenheid van lezers te vergroten.
Zet markttrends om in zakelijke kansen met innovatieve businessmodellen en printoplossingen voor kranten.
Businessmodelgids Think Books #1: Beheer van de boeklevenscyclus. Ontdek de interessante mogelijkheden die print biedt voor boekdrukkers.