Keuzevrijheid - individualisering van interieurs
Caro, gelegen in Zielona Góra, werd bijna 30 jaar geleden opgericht. "In 1994, toen we onze organisatie begonnen, was de vraag naar schilderijen met textuur uitzonderlijk hoog", aldus Marta Naranowicz, operations director bij de Caro Group. - "Maar al snel merkten we dat onze klanten steeds meer geïnteresseerd waren in geprinte afbeeldingen. De vraag naar dit soort kunst nam zeer snel toe. We besloten te investeren in een moderne printfaciliteit, wat een groot succes bleek te zijn. In korte tijd begonnen we met het produceren van duizenden orders voor de grootste winkelketens in Polen en Europa", herinnert ze zich.
Ze vertelt dat de overgang van de productie van afbeeldingen met textuur naar geprinte afbeeldingen de grootste doorbraak was in de geschiedenis van de organisatie. De jaren daarna zorgden er echter voor dat klanten zich meer bewust waren van de situatie en dat hun wensen toenamen. Tegenwoordig is het niet genoeg dat een schilderij een interessante scène uitbeeldt. De print moet scherp zijn en de kleuren moeten natuurgetrouw overeenkomen met de werkelijkheid. En de prints moeten geurloos en krasbestendig zijn en zo milieuvriendelijk mogelijk zijn gemaakt.
Daarom heeft Caro besloten om nog een technologische verandering door te voeren. In 2021 kwam de modernste apparatuur van Canon in actie: de UVgel Wallpaper Factory.