Toekomst voor Direct Mail
Volgens een recent verschenen rapport van DMA.org.uk kan het gebruik van direct mail dertig keer effectiever zijn dan alleen e-mail. Download het artikel voor de highlights van het onderzoek.
Artikel PRINTmatters - geschreven door Robbert Delfos
Jan-willem Roelofs, partner bij MailStreetDe markt verandert. De kern is nog steeds papier, maar eigenlijk gaat het om hoe je omgaat met data.
Vijftien van de 45 mensen bij MailStreet hebben een functie in IT/ development. Daarmee speelt de onderneming in Deventer in op de groeiende vraag naar complexere communicatievormen en databeveiliging.
Het printvolume groeit bij MailStreet, terwijl de totale markt voor transactionele en direct mail-producties afneemt. Volgens Jan-willem Roelofs, partner bij MailStreet, komt dit doordat grote organisaties geld vrij maken om te investeren in de verdere, vooral digitale, toekomst. Om die reden besteden corporates, zoals grote verzekeraars, productiewerk uit dat tot nu in eigen ondernemingen plaatsvond. ‘Die marktontwikkeling zorgt bij ons voor groei in print,’ aldus Roelofs. Maar met print alleen kom je er niet.
Jan-willem Roelofs, partner bij MailStreetOnze core business is nog steeds printen. Maar de nieuwe afgeleiden, zoals dataprotectie en digitale communicatie, vormen de hoofdzaken waarop je zaken kan doen, nu en in de toekomst!
Volgens een recent verschenen rapport van DMA.org.uk kan het gebruik van direct mail dertig keer effectiever zijn dan alleen e-mail. Download het artikel voor de highlights van het onderzoek.
Ontdek hoe Canon fotograaf Clive Booth heeft geholpen met het creëren van fascinerende elementen voor een promotiecampagne.
Innovatieve oplossingen die het printen van magazines dynamischer en rendabeler maken en de betrokkenheid van lezers vergroten.
Begrijpen hoe retailers denken, kan u helpen met het aanbieden van gerichte oplossingen die zorgen voor meer omzet.