Het Canon Ascent Programma is een programma voor alle Professional Print-klanten van Canon en specifiek afgestemd op uw doelstellingen en ambities. Binnen het programma vindt u o.a. marktonderzoeksrapporten, artikelen en animaties over strategische, tactische en operationele onderwerpen. Wilt u op de hoogte worden gehouden, meld u dan vrijblijvend (én kosteloos) aan voor het Canon Ascent Programma.
Het Canon Ascent Programma is bedoeld als stimulans om aan de slag te gaan met inzichten, workshops, mentoring en het delen van kennis binnen de community, met als doel uw succes te vergroten. Nu en in de toekomst.
Het meest recente Insight Report is gebaseerd op marktonderzoek en biedt kennis en inzichten die u kunnen helpen de meerwaarde van print onder de aandacht te brengen bij uw klanten en prospects. Ontdek welke inzichten u kunt gebruiken om het gesprek met uw klant aan te gaan.
Samenwerken is essentieel voor succes na de COVID-19-crisis
In een wereld van digitale transformatie helpt Canon grafische ondernemingen en centrale repro’s om voorop te blijven lopen. De volgende reeks Make It-hulpmiddelen, onderverdeeld in thema’s zoals ‘Wees adviserend’, laten zien dat print de kracht heeft om te boeien, emoties te stimuleren, meeslepende ervaringen te creëren en te provoceren.
Doe uw voordeel met deze artikelen en animaties over onderwerpen als: ‘Hoe voeg je waarde toe voor de opdrachtgever?’ en ‘Hoe maak je print meetbaar?’.
Aandacht voor de details van elk gesprek zal uw resultaten ten goede komen. Verander gewoonten en benaderingen door het inzetten van effectieve, beproefde technieken waarmee u een duidelijk beeld krijgt van de situatie van elke klant.
Geen van ons luistert zo goed als we zelf denken. Ontdek welke 'aangeleerde' technieken actief luisteren in de weg staan, en doe uw voordeel met ons stappenplan dat u kan helpen uw gedrag te veranderen.
Belangrijke tips om u te helpen de perceptie van print bij uw klanten en opdrachtgevers te veranderen van een handelsartikel naar een onmisbaar element van een marketingcampagnes.
Als een klant of opdrachtgever een offerte aanvraagt, kan daar meer achter zitten dan u denkt. Graaf dieper om te ontdekken hoe u hun slagingskans kunt vergroten en de verkoopwaarde kunt optimaliseren. Bekijk de animatie.
Hoe meer u de ontwikkelingen in de wereld bijhoudt, hoe meer nut en interesse u vertegenwoordigt voor uw klanten. Hier vindt u tien ideeën om een voortdurende verbetering mogelijk te maken, vanuit professioneel en persoonlijk oogpunt.
Ontdek hoe klanten inkopen in een wereld die 'altijd aanstaat', hoe grafische ondernemingen kunnen aansluiten bij het aankoopproces van klanten, en de waarde van klantprofilering om dit te bereiken.
Stap niet steeds in dezelfde valkuilen als u op zoek bent naar nieuwe klanten of opdrachtgevers. Bekijk de animatie en vind manieren om uw klanten- en prospectbestand te evalueren en een sales-strategie op te bouwen die uw resultaten nieuw leven inblaast.
Een inleiding over hoe effectieve modellen voor risicoanalyse en scenarioplanning in uw businessplan kunnen passen en kunnen helpen om de volgende stap voor uw organisatie te bepalen. Doe er uw voordeel mee.
Gegevensanalyse wordt steeds belangrijker; hoe kunnen grafische ondernemingen en centrale repro’s behulpzaam zijn, inzicht krijgen en een groter aandeel in het budget van de marketeer behalen?
Ontdek hoe de nieuwste innovaties op het gebied van print de digitale kanalen complementeren, inzichten verschaffen en de voor de marketeer zo broodnodige 'Return on Investment' aanmerkelijk verhogen.
Begrijp hoe 'customer life time value' u kan helpen om uw marketing effectief in te zetten, gericht op klanten die uw winstgevendheid maximaliseren.
Transparante communicatie voorkomt verwarring, benadrukt uw creatieve aanpak en helpt uw positie als betrouwbare partner te versterken. Hoe? Bekijk de video.
Niet eerder was het zo belangrijk om uw kennis en kunde te onderbouwen. Deze tactieken voor 'tonen en niet vertellen' laten zien hoe grafische ondernemingen hun klanten en centrale repro’s hun opdrachtgevers kunnen inspireren en trainen.
Ontdek het belang van een soepel traject van prospect naar klant, met handige en praktische Tips & Tricks voor de grafische onderneming en centrale repro om dit te verwezenlijken.
Ontdek wat er precies wordt bedoeld met 'Customer Experience' en hoe u systemen en werkwijzen kunt opbouwen waar zowel uzelf als uw klanten baat bij hebben.
Doe uw voordeel met tien praktische en makkelijk uitvoerbare ideeën om u te helpen uw klanten beter te begrijpen en zo beter aan hun behoeften te kunnen voldoen.
Ontdek hoe geavanceerde en data-gedreven personalisatie interesse opwekt, reacties uitlokt en een klant de weg wijst naar een aankoop.
Grafische ondernemingen en centrale repro’s beschikken vandaag de dag over een schat aan technologie die klanten kan helpen om kosten te reduceren, fouten te beperken, doorlooptijden te verbeteren en meetbaarheid en ROI van campagnes op te leveren.
Ontdek het belang van automatisering voor de grafische onderneming van de toekomst en hoe en waar dit de meest effectieve rol in uw organisatie kan spelen.
Het Canon Ascent Programma biedt support in de vorm van mentoring, wat betekent dat u in contact kunt treden met een branchespecialist wanneer u die nodig hebt. De planning is flexibel, van eenmalige en ad-hoc-sessies tot regelmatige bijeenkomsten, hetzij persoonlijk of op afstand, afhankelijk van uw situatie.
Jacky heeft 30 jaar marketingervaring, voornamelijk in de grafische sector, in de ontwikkeling van marketingstrategieën, -plannen en -tactieken. Hiermee biedt zij support aan de organisatieplannen van haar klanten.
Jo heeft zeer veel ervaring binnen de grafische sector en richt zich op verkoop, management, gedragstraining en teamwork.
Marian heeft een schat aan ervaring in doelmatige organisatieplanning. Ze heeft specialistische kennis over verscheidene onderwerpen, waaronder grafisch ontwerpen, workflows, innovatie en organisatiestrategieën voor printing.
De expertise van Richard ligt met name op het vlak van de marketingmix met een focus op klantinzicht, marketingplanning, marketingcommunicatie en het belang van een merk.
Ole-Bengt heeft een diepgaande expertise op het gebied van organisatie-innovatie, waaronder verkoopleiderschap, processen, organisatiegroei en managementsupport.
Deze webinar-sessies werden geleid door branche-experts. Zij gaven praktische adviezen en support omtrent de nieuwste concepten, ideeën en werkwijzen in de grafische industrie.
Printoplossingen voor grote volumes, perfect voor interne repro's of grafische omgevingen.
Betrouwbare en zeer efficiënte commerciële printers, perfect voor in-house printen en publiceren.
Uitgebreide printoplossingen voor boeken, kranten, direct mail en meer...
Softwareoplossingen om uw manier van werken te transformeren.
Verhoog uw productiviteit, bespaar kosten en lever volgens de strakste deadlines met behulp van onze workflow software.