Klanten binden
Door betere, meer gepersonaliseerde communicatie
Geef uw omzet een duw in de goede richting door effectiever met klanten te communiceren.
De hedendaagse consument verwacht dat bedrijven hen voorzien van de informatie die ze willen, op het juiste moment en via het middel van hun keuze.
Door betere, meer gepersonaliseerde communicatie
Door de merkboodschap consistenter te brengen via alle kanalen
Door het bedrijf content te laten maken voor klanten, in plaats van IT
Door gegevens van verouderde systemen te integreren
Klantenbeheer en communicatie: een nieuwe aanpak
Alan Watson
Relatiemanager, Aegon Verenigd Koninkrijk
Internationale verzekeringsmaatschappij Aegon wilde de manier verbeteren waarop het bedrijf communiceerde met zijn 2 miljoen klanten in het Verenigd Koninkrijk. Naast voorbereiding op de overgang van papier naar digitaal, wilde het bedrijf ook de kosten verlagen door het beheer uit te besteden, en tegelijkertijd de beveiliging van gegevens en de controlemogelijkheden te verbeteren.
Canon hielp Aegon bij de ontwikkeling van een geavanceerd systeem voor de verwerking van inkomende en uitgaande post, met geautomatiseerde documentworkflows en elektronische opslag. Dit gestroomlijnde systeem voor documentbeheer werd gehuisvest op een nieuwe, speciaal daarvoor gebouwde locatie, beheerd door Canon.
Canon's oplossing voor Customer Communications Management leidde tot 50% snellere postverwerking en in totaal 25% kostenreductie. Naast de overgang van papier naar digitaal zorgde de oplossing ook voor verbeterde uitvoer en gegevenscontrole, en kon het bedrijf voldoen aan de geldende wet- en regelgeving.
Papieren of digitale post
Uit meerdere bronnen
Gepersonaliseerd met behulp van documentgegevens
Op basis van gepersonaliseerde documentsjablonen
Leveringssysteem via alle kanalen
Voor gemakkelijk ophalen en snelle accountantscontrole
Werk sneller, verlaag de kosten en bied een nog betere klantenservice door post efficiënter te verwerken
Verbeter uw gegevensbeveiliging en zorg ervoor dat documenten op het juiste moment naar de juiste bestemming gaan
Stimuleer de efficiëntie en verminder fouten door het proces van klantenaanmelding en instroom te automatiseren