Boost your business by talking to customers more effectively.

Customer Communications Management

Geef uw omzet een duw in de goede richting door effectiever met klanten te communiceren.

Communicatie met klanten is een onmisbaar onderdeel van elke organisatie U moet er dan ook voor zorgen dat u zich op dit gebied verder blijft ontwikkelen om succesvol te blijven.

De hedendaagse consument verwacht dat bedrijven hen voorzien van de informatie die ze willen, op het juiste moment en via het middel van hun keuze.

De voordelen van Customer Communications Management

Retain customers Retain customers

Klanten binden

Door betere, meer gepersonaliseerde communicatie

Strengthen branding Strengthen branding

Merk versterken

Door de merkboodschap consistenter te brengen via alle kanalen

Improve efficiency Improve efficiency

Efficiëntie verbeteren

Door het bedrijf content te laten maken voor klanten, in plaats van IT

Speed up time to market Speed up time to market

Snellere marktintroductie

Door gegevens van verouderde systemen te integreren

Klantenbeheer en communicatie: een nieuwe aanpak

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
Deze oplossing heeft de operationele productiviteit en de dienstverlening naar klanten toe verbeterd.

Alan Watson

Relatiemanager, Aegon Verenigd Koninkrijk

De uitdaging

Internationale verzekeringsmaatschappij Aegon wilde de manier verbeteren waarop het bedrijf communiceerde met zijn 2 miljoen klanten in het Verenigd Koninkrijk. Naast voorbereiding op de overgang van papier naar digitaal, wilde het bedrijf ook de kosten verlagen door het beheer uit te besteden, en tegelijkertijd de beveiliging van gegevens en de controlemogelijkheden te verbeteren.

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
We helped Aegon develop a state-of-the-art inbound and outbound mail processing system

De oplossing

Canon hielp Aegon bij de ontwikkeling van een geavanceerd systeem voor de verwerking van inkomende en uitgaande post, met geautomatiseerde documentworkflows en elektronische opslag. Dit gestroomlijnde systeem voor documentbeheer werd gehuisvest op een nieuwe, speciaal daarvoor gebouwde locatie, beheerd door Canon.

De voordelen

Canon's oplossing voor Customer Communications Management leidde tot 50% snellere postverwerking en in totaal 25% kostenreductie. Naast de overgang van papier naar digitaal zorgde de oplossing ook voor verbeterde uitvoer en gegevenscontrole, en kon het bedrijf voldoen aan de geldende wet- en regelgeving.

Customer Communications solution led to 50% faster mail processing and a total 25% cost reduction.

Ontdek nieuwe manieren om effectiever te communiceren met uw klanten.


PRAAT MET HET TEAM VAN CANON

Hoe het werkt

Ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met onze digitale communicatieoplossingen.

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer