Canon Professional Service Center
Informatie over doorlooptijd
Canon ontvangt een groot aantal aanvragen. Op dit moment is er enige vertraging bij reparaties en diensten. Daarom is er geen vaste doorlooptijd voor reparaties (uitgezonderd voor Canon's CPS-klanten).
Aanvragen kunnen gemiddeld 3 weken of langer duren, afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen of technici.
Indien uw serviceverzoek niet urgent is (d.w.z. geen fout), wordt daarom aanbevolen het opsturen van uw product uit te stellen.
Canon verzekert u dat de Canon Professional Servicecentra en het Factory Servicecentrum alle beschikbare middelen inzet en doortastende maatregelen neemt om eventuele verstoringen zo snel mogelijk op te lossen.
Canon doet er alles aan om ervoor te zorgen dat service- en reparatieaanvragen zo snel mogelijk worden uitgevoerd. Bedankt voor uw medewerking en geduld tijdens deze verstoring.
Bezoek deze pagina regelmatig voor meer informatie. Als u dringend support nodig hebt of zich zorgen maakt over uw eigen case, kunt u contact opnemen met Canon. Het Canon-supportteam is altijd beschikbaar.
Wat is een Canon Professional Service Centre?
Services die Canon biedt
-
Service en reparatie
Service en prijzen, procedure en formulier voor reparaties. Lees de informatie over Canon's service- of reparatieprocedure voordat u uw product voor service of reparatie opstuurt.
-
Onderhoud
Houd je apparatuur in goede conditie met een keuze aan productverzorgingspakketten, waaronder reiniging, controle en afstelling.
-
Upgrades
Verbeter de prestaties van geselecteerde Canon EOS-, Cinema EOS- en XA/XF-camera's om meer meeslepende verhalen te vertellen.
-
Express
Heb je weinig tijd? Maak dan gebruik van de Klaar-terwijl-je-wacht-sensorreiniging en snellere reparatietijden.
-
Garantie
Algemene voorwaarden voor garantie, veelgestelde vragen en contactgegevens voor garantie.
Producten die Canon repareert
Onze PSC in Nederland verwerkt de volgende producten:
- Televisielenzen
- PRO-displays
Onze PSC in Duitsland verwerkt de volgende producten:
- Camera's en lenzen (EOS, IXUS, PowerShot)
- Videocamera's en lenzen (Cinema EOS-, LEGRIA-, XA/XF/ME-serie)
- Op afstand te bedienen PTZ
- Verrekijkers
- Projectoren
- Andere producten (Zoemini, rekenmachines, presenters, enz.)
Houd er rekening mee dat Canon bepaalde services voor sommige producten mogelijk niet aanbiedt, bijvoorbeeld als er geen reserveonderdelen meer voor beschikbaar zijn.
Contact opnemen
Canon Professional Service Centre
Centre d’Affaires Equilibre – Bat Alley
56 & 58 Avenue Jean Jaurès
92700 COLOMBES
FRANCE
Voor de opvolging van uw herstellingen kunt u contact met ons opnemen op +33 01 70 48 05 00 Keuze 3 of adminpsc@cf.canon.fr
Alleen voor problemen met betrekking tot service en reparatie - ga voor andere vragen naar onze Support-website voor nuttige informatie.
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag: 9.00 tot 12.00 uur, 13.30 uur tot 17.00 uur
Gesloten op feestdagen.
Voorwaarden
Lees Canon's Service- en reparatievoorwaarden voordat u uw product verzendt naar een Canon Professional Servicecentrum.
Lees Canon's leenvoorwaarden voordat u een product van Canon leent.
Dit is wellicht ook iets voor jou...
-
Neem contact op met Canon
Neem contact met ons op voor ondersteuning per telefoon of e-mail
-
Reparatie
Zoek een reparatiecentrum en andere nuttige informatie over ons reparatieproces
-
Recycling
Meer informatie over Canon's Recycleprogramma voor cartridges
-
Canon-account
Registreer je product en beheer je Canon-account