Canon Professional Service Center

Canon Camera

Informatie over doorlooptijd

Canon ontvangt een groot aantal aanvragen. Op dit moment is er enige vertraging bij reparaties en diensten. Daarom is er geen vaste doorlooptijd voor reparaties (uitgezonderd voor Canon's CPS-klanten).


Aanvragen kunnen gemiddeld 3 weken of langer duren, afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen of technici. 


Indien uw serviceverzoek niet urgent is (d.w.z. geen fout), wordt daarom aanbevolen het opsturen van uw product uit te stellen. 


Canon verzekert u dat de Canon Professional Servicecentra en het Factory Servicecentrum alle beschikbare middelen inzet en doortastende maatregelen neemt om eventuele verstoringen zo snel mogelijk op te lossen. 


Canon doet er alles aan om ervoor te zorgen dat service- en reparatieaanvragen zo snel mogelijk worden uitgevoerd. Bedankt voor uw medewerking en geduld tijdens deze verstoring. 


Bezoek deze pagina regelmatig voor meer informatie. Als u dringend support nodig hebt of zich zorgen maakt over uw eigen case, kunt u contact opnemen met Canon. Het Canon-supportteam is altijd beschikbaar.

Wat is een Canon Professional Service Centre?

Canon Professional Service Centres (PSCs) zijn servicefaciliteiten die eigendom zijn van en worden beheerd door Canon. Canon is er als fabrikant van overtuigd dat klanten de beste klantenservice en support verdienen.
 
Elk Canon PSC beschikt over goed opgeleide technici en de nieuwste gereedschappen en apparatuur. De geavanceerde centra zijn ingericht om een breed scala aan services aan te bieden voor het gehele productassortiment van Canon.
 
Waarom een Canon PSC gebruiken?
Canon raadt u aan alle service- en reparatiewerkzaamheden professioneel te laten uitvoeren om schade aan uw product te voorkomen. 
 
DeCanon Professional Service Centres beschikken over speciale gereedschappen en software die door Canon's hoogopgeleide technici op hoog niveau worden gebruikt.

Services die Canon biedt

  • Service en reparatie

    Service en prijzen, procedure en formulier voor reparaties. Lees de informatie over Canon's service- of reparatieprocedure voordat u uw product voor service of reparatie opstuurt.

  • Onderhoud

    Houd je apparatuur in goede conditie met een keuze aan productverzorgingspakketten, waaronder reiniging, controle en afstelling.

  • Upgrades

    Verbeter de prestaties van geselecteerde Canon EOS-, Cinema EOS- en XA/XF-camera's om meer meeslepende verhalen te vertellen.

  • Express

    Heb je weinig tijd? Maak dan gebruik van de Klaar-terwijl-je-wacht-sensorreiniging en snellere reparatietijden.

  • Garantie

    Algemene voorwaarden voor garantie, veelgestelde vragen en contactgegevens voor garantie.

Producten die Canon repareert

Onze PSC in Nederland verwerkt de volgende producten:

  • Televisielenzen
  • PRO-displays

Onze PSC in Duitsland verwerkt de volgende producten:

  • Camera's en lenzen (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videocamera's en lenzen (Cinema EOS-, LEGRIA-, XA/XF/ME-serie)
  • Op afstand te bedienen PTZ
  • Verrekijkers
  • Projectoren
  • Andere producten (Zoemini, rekenmachines, presenters, enz.)

Houd er rekening mee dat Canon bepaalde services voor sommige producten mogelijk niet aanbiedt, bijvoorbeeld als er geen reserveonderdelen meer voor beschikbaar zijn.

Canon Camera
PSC Video

Contact opnemen

Canon Professional Service Centre
Centre d’Affaires Equilibre – Bat Alley
56 & 58 Avenue Jean Jaurès
92700 COLOMBES
FRANCE


Voor de opvolging van uw herstellingen kunt u contact met ons opnemen op +33 01 70 48 05 00 Keuze 3 of adminpsc@cf.canon.fr


Alleen voor problemen met betrekking tot service en reparatie - ga voor andere vragen naar onze Support-website voor nuttige informatie.


Openingstijden:

Maandag tot en met vrijdag: 9.00 tot 12.00 uur, 13.30 uur tot 17.00 uur


Gesloten op feestdagen.

Voorwaarden

Lees Canon's Service- en reparatievoorwaarden voordat u uw product verzendt naar een Canon Professional Servicecentrum.

Lees Canon's leenvoorwaarden voordat u een product van Canon leent.

Dit is wellicht ook iets voor jou...