Neem contact met ons op

Voordat u contact met ons opneemt, willen wij u vriendelijk verzoeken om eerst even de onderstaande populaire thema’s en onderwerpen te raadplegen voor een mogelijk antwoord op uw vraag.
Stuurprogramma’s, software, handleidingen, firmware updates en FAQ’s kunt u terugvinden in “Downloads en support" van het supportgedeelte hier op de website

Populaire onderwerpen

Neem contact op met Canon Support via telefoon


Op dit moment ontvangen wij een onverwacht groot aantal aan vragen en e-mails. Hierdoor kan het langer duren dan u van ons gewend bent voor u een reactie ontvangt op via e-mail gestelde vragen, en zijn ook de telefonische wachttijden helaas langer dan gebruikelijk. Wij vragen om uw begrip en geduld. We doen er alles aan om de huidige situatie op te lossen en u zo snel en goed mogelijk te helpen. Onze oprechte verontschuldigingen voor de het door u ervaren ongemak.
Bel Canon op:
02 6200 197
Beschikbaar:

Maandag - vrijdag

9:00 - 17:00


De kosten per gesprek bedragen 0.053 Euro (start) + 0.053 Euro per minuut als u een vaste lijn gebruikt met Belgacom. De kosten verschillen per telefoonmaatschappij. Neem voor informatie over de exacte kosten contact op met uw telefoonmaatschappij

Houd de volgende informatie gereed om Canon te helpen:

Contact per e-mail


Vul elk genummerde sectie hieronder op volgorde in. Op deze manier weten we zeker dat we zo veel mogelijk informatie verzamelen.

Velden met een * zijn verplicht.

1. Uw product

50/50

2. Uw systeem

3. Uw probleem

50/50
4000/4000

4. Uw gegevens

Door uw e-mailgegevens in te voeren en dit formulier te verzenden, gaat u akkoord met de gebruiksvoorwaarden van de website en geeft u de klantenondersteuning van Canon toestemming om per e-mail contact met u op te nemen. Als u hiermee niet akkoord gaat, kunt u de optie telefoon support gebruiken.

Let op: informatie op het bovenstaande formulier wordt uitsluitend gebruikt voor het beantwoorden van uw vraag. Persoonlijke gegevens op het formulier worden niet gebruikt voor marketingdoeleinden of om u te informeren over andere producten en services waarin u mogelijk bent geïnteresseerd.

Belangrijke mededeling!

Sommige internetproviders blokkeren mogelijk onze antwoorden omdat ze deze als ongewenste berichten beschouwen. Als u zeker wilt zijn van een reactie op uw vraag, raden we u aan om donotreply@support.canon-europe.com aan uw adresboek toe te voegen.