Critical document governance. Ensure critical documents are sent to the right place at the right time

Beheer van bedrijfskritische documenten

Waarborg dat bedrijfskritische documenten op het juiste moment op de juiste bestemming worden afgeleverd.

Voor organisaties is het belangrijk om bedrijfskritische documenten snel en efficiënt te kunnen samenstellen en verzenden, zowel intern als extern.


Als bedrijfskritische documenten niet correct worden afgeleverd, kan dit in commerciële en juridische impact hebben op uw bedrijf, en uw reputatie schaden.

De voordelen van Canon's oplossing voor het beheer van bedrijfskritische documenten

More efficient delivery More efficient delivery

Efficiënter afleveringsproces

Minder documenten die niet op de juiste plek en tijd worden afgeleverd omdat elk proces wordt gecontroleerd

Faster error correction Faster error correction

Snellere foutcorrectie

Fouten en vergissingen kunnen sneller worden vastgesteld en gecorrigeerd

Stronger compliance Stronger compliance

Betere naleving

Audit trail en archivering helpt u te voldoen aan wet- en regelgeving

Better monitoring Better monitoring

Betere bewaking

Het bewijs van levering kan worden geregistreerd en op juistheid gecontroleerd

Een oplossing die zorgt voor echte verandering

A critical document governance solution that delivers real change
"Het gebruiksgemak van de oplossing en de snelheid waarmee men documenten terugvindt is zondermeer spectaculair.”

Chris Holvoet

IT-Manager <br>Sheraton Hotels Brussels

De uitdaging

Het papierarchief van alle contracten en leveranciers werd jaar na jaar groter en nam niet minder dan 15 meter rekken in beslag. Snel even een contract opzoeken voor iemand aan de andere kant van telefoonlijn was er niet bij. Dat moest beter en vooral sneller kunnen.

A critical document governance solution that delivers real change
Using Canon’s Critical Document management platform enabled the company to automate and control critical document workflows

De oplossing

Canon installeerde een digitaal document management platform, waarin alle contracten en leveranciersgegevens zitten van de drie hotels. Canon CBS services scande ook het bestaand papierarchief in, wat een aanzienlijke ruimtewinst opleverde.

De voordelen

Het resultaat overtrof Sheraton’s stoutste verwachtingen. Niet alleen het terugvinden van contracten is eenvoudig en supersnel, maar alle daaraan gerelateerde documenten worden - onder andere door de integratie met Microsoft Office – in dezelfde zoekactie weergegeven. 


Download customercase (PDF)

Canon’s Critical Document system made the company fully compliant

Ontdek hoe beter informatiebeheer uw bedrijf kan transformeren.


PRAAT MET HET TEAM VAN CANON

Hoe het werkt

Ontdek nieuwe manieren om tijd en geld te besparen met de innovatieve tools voor gegevensbeheer van Canon.

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer