OPLOSSINGEN

Customer Communications

Bied uitzonderlijke klantervaringen, onderscheid u van de concurrentie en stel zakelijke gebruikers in staat om gepersonaliseerde communicatie met de klant te creëren voor alle kanalen.
Work professional using customer communications

OVERZICHT

Canon’s Customer Communications-oplossingen

Canon helpt organisaties bij de implementatie van oplossingen voor klantcommunicatie die de strategie voor klantervaring ondersteunen, door omnichannel-communicatie toe te passen, processen te automatiseren en on-demand communicatie mogelijk te maken.

De voordelen van Customer Communications-oplossingen

Canon's kosteneffectieve oplossingen versnellen de time-to-market, maken gepersonaliseerde omnichannel-communicatie mogelijk door datasilo's te verenigen, en verhogen de productiviteit van zakelijke gebruikers door middel van veilige geautomatiseerde processen.

  • Verbeter de klantloyaliteit

    Zorg voor betere, persoonlijkere communicatie, verbeter de klanttevredenheid en -loyaliteit.

  • Consistente branding

    Zorg voor consistente en uniforme communicatie via alle kanalen, waardoor de merkperceptie wordt verbeterd.

  • Verbeterde productiviteit

    Geautomatiseerd business process management verhoogt de productiviteit en efficiëntie en maakt on-demand communicatie mogelijk.

  • Snellere time-to-market

    Handel sneller door de samenwerking binnen de organisatie te verbeteren en informatie te integreren en te verenigen in één overzicht.

  • CASE STUDY

    Het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV) verhoogt de klanttevredenheid met op maat gemaakte communicatie

    Het UWV transformeerde zijn digitale en multichannel-communicatie door berichten af te stemmen op de voorkeurskanalen van klanten en door processen te automatiseren, en kan zo tijd besparen, de organisatiekosten verlagen en fouten minimaliseren. Lees meer over hoe deze overheidsinstelling de klanttevredenheid en tegelijkertijd de efficiëntie heeft verbeterd.

    Marktinzicht

    Verbeter de klantervaring door sterke communicatie met klanten te bieden
    5 best practices van Kaspar Roos van Aspire

    Ontdek waarom Customer Communications cruciaal is voor succes in de huidige markt en hoe u uw aanpak kunt versterken.

    Verwante software

    Ontdek andere softwareoplossingen die u kunnen helpen uw productiviteit, efficiëntie en beveiliging te verhogen en uw digitale transformatie verder te brengen

  • Quadient-logo
    Creëer, beheer en lever naadloze communicatie met de klant via elk kanaal.
  • Compart DocBridge-logo
    Deze flexibele en schaalbare suite helpt u bij het beheren, optimaliseren, valideren en distribueren van document output.
  • Gerelateerde oplossingen

    Ontdek Digital Transformation Services

    Bevorder uw digitale transformatie, waar u ook werkt.
    VERKEN GERELATEERDE SERVICES
    An AI image representing digital transformation

    Ontdek meer

    HEBT U HULP NODIG?

    Lees meer over hoe uw organisatie kan profiteren van Canon's Customer Communications-oplossingen